7

dagar kvar :(

Patricia och Kim har redan varit här idag... Morgonpigga som få... Nä, egentligen inte...

Nu när de flyttar så får inte mitt lilla barnbarn följa med.. Han måste isåfall sitta i karantän i 6 månader.. I januari ändras rehlerna och jag ta med honom när jag åker dit den 8 januari..
Att hitta ett tillfälligt hem till honom har inte varit lätt... Hos oss kan han ju inte bo, då han och Fridholf inte kommer överens...
Igår morse slog det mig att vår granne kanske kunne ha honom, jag gick upp och snackade med honom och han sa:
- Det får katterna bestämma... Han har två katter själv och trodde inte att det skulle bli några problem.

Så imorse, vid nio tiden fick de träffas och det gick så bra så... Skönt att ha mitt lilla barnbarn här i huset !


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0