24 augusti

Det var då som jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv och min kropp en gång för alla.. Sedan dess har jag gått ner nästan 6 kg (hoppas att vågen säger så imorgon)
Mätte även idag och hela 11 cm i midjan.. Inte konstigt att jag tappar både byxor och kjolar ;)

6 kg låter kanske inte så mycket men det är det.. 3 paket med mjöl... 

     

Att gå omkring och bära på det känns ju efter en stund.... och det gick jag omkring med hela tiden...

Nu ska bara lika mycket till bort och det ska jag klara ...

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

du är så duktig <3

2011-10-19 @ 00:28:52
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0