TRÖTT!!

Saknar min unge...

Polletten har nog trillat ner idag.. Patricia och Kim kommer inte hem på länge... De har nu börjat titta på hus och de har hittat ett som ser jätte mysigt ut! Vill ni kolla Klicka här ...

Har sovit tre timmar idag och känner mig helt slut... Bara gråter och är nog en salig blandning mellan trötthet, irritation och saknad... DUMMA DAG!! 

Lägger med en bild på min vackra unge!! Hon kommer nog inte bli jätte glad på mig men se det struntar jag i ;)

Ikväll ska jag/vi titta på Berg flyttar in .. Kul program tycker jag !!

Sedan blir det sängen...

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

<3

2011-11-02 @ 20:18:51
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0