Torsdag

och ikväll är det första jobba kvällen av tre.. Jobbar alltså helgen! Skönt med sovmorgon iallafall!!

Idag skiner solen från klarblå himmel och luften är lite lagom kylig.. Ska strax sätta på mig lite ytterkläder för att sedan ut på promenad med Fridholf.. 

Pratar med patricia VARJE dag och det känns så bra! De har kollat på en lägenhet nu och vi får alla hålla tummarna på att de får den!
På sin blogg har nu äntligen börjat lägga upp lite bilder på hur det ser ut i Greenock och jag tycker det verkar vara super mysigt..
Vill ni kolla själva, läs hennes blogg HÄR <--------
Kommer ha med mig min kamera och fotografera som attans när jag åker dit i januari, om jag nu kan ta med mig katten förstås. För som det ser ut nu så får han inte följa med utan får bli fraktad över med "eget" fraktplan!! Hmmm...


Nä, nu ska jag göra mig vacker ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0