Sylvester

Idag har jag varit och hämtat min Assistent.. Han heter Sylvester och nu ska jag banne mig börja baka igen!?! 
För många årsedan bakade jag faktiskt ofta, men när jag blev sjuk i min värk så kunde jag inte längra.. En assistent hade ju hjälpt mig men aldrig haft råd att köpa någon..
Förra veckan fick vi ett erbjudande på jobbet att köpa en för 1100:- och idag hämtade jag den.. Det ingick både köttkvarn och "blender".. Så nu kan Pelle börja jaga älg och svin så jag kan mala kött ;)

Det har varit en bra dag men huset var ingen hit.. Konstigt sneda väggar och litet.. Nä, det är bara till att leta vidare..

Nä, nu hör jag allt hur sängen ropar på mig

Nattnatt

Ps, saknar min make

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Donken

härligt! en sån vill jag också ha när vi har hus... nu finns det ingen plats i skåpen, och man kan ju inte ha den i förrådet, då används den ju aldrig. :P

2011-11-18 @ 02:13:57
URL: http://donkens.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0