Strax

bär det av till Skåneland och en helg med stor MYSFAKTOR <3

Tar tåget ner och kommer bara att njuta.. Älskar att åka tåg och har inte råkat ut för några större förseningar någon gång.. Alltid funkat när jag åkt.. Och bara för att jag säger det nu kommer jag väl aldrig komma fram ;)

Fixat en liten fruktsallad som jag tänkte smaska på under resan...

Så med ljudbok i öronen så kommer tre timmar bara swisha förbi ;)

Nä, nu ska jag ut på långpromenad med liten fyrbent vän innan han gnyr ihjäl sig!!

Hav a nice weekend. I will !

Ps TACK LISASKRUTTAN för att du har Fridholf i helgen!!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Linnéa Olsson

Såg dig när du väntade vid tåget. Kände knappt igen dig ju, jisses vad du har blivit smal!

2011-11-25 @ 17:31:36

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0