Over

and out!!!

Tisdag hela dagen och det betyder som vanligt TRÄNING!! Indoorwalking är nog det tråkigaste jag tränat någon gång, men jag kommer att kämpa på terminen ut sedan får det räcka med boxningen..
Har bara 4 kg kvar sedan ska jag hålla min nya vikt och tror att jag kommer lyckas denna gången med boxträningen och INTE frossa sju dagar i veckan utan kanske bara en ;)

Varit och pratat med Resebolaget idag och de lyckades inte heller hjälpa mig med att få över Midde till Skottland. Jo de lyckades men biljetten skulle kosta 5000:- och två mellanlandningar.. En i Holland och en i London... Nej tack sa jag och har nu lämnat över till Patricia och Kim..

Nä, nu ska jag försöka sova.. Lyckades INTE inatt utan låg och snurrade som en annan torktumlare..

Sov gott

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0