Nöjd!!

-0,4 idag och visst är det konstigt!! Förra veckan jätte beviken efter att ha kämpat och denna veckan med fester i två dagar och lyckas ändå... LYCKA!!!

Har nu gått ner sammanlagt 9, 3 kg och är väldigt stolt över det!! Nu ska jag ta en lite pause till efter jul och sedan ta upp kampen igen.. Hålla denna vikt nu och INTE gå upp ;)

Var hos Lisas nya doktor idag! Läkaren som heter Lars Brattstöm har ju gett lite diskutioner mellan Lisa och mig.. Jag sökte på nätet och fann detta : Lars Brattström föddes 1940 i Falun. Han blev skoltrött i tonåren och gick till sjöss, där han avancerade till civil och militär sjökapten. Han kanske är landets ende docent som aldrig tagit studentexamen.

Vet inte om jag tycker att man ska jobba som läkare när man över 70 år gammal, kanske dags att släppa fram de yngre.. Visst var han trevlig och kunnig... Han sa till Lisa, då ses vi om två år. Lisa och jag tänkte, nej det gör vi inte ;)

GODNATT

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0