Natt igen

Lite sur på British airway eller rättare sagt Travellink som INTE kan säga om det kan åka med husdjur förens EFTER man bokat och nu får Katten INTE fälja med och jag får inga pengar tillbaka, trots avbeställningsskydd.. ARG?? JA..

Har sovit så gottsom hela dagen och vaknade strax innan tre.. Hade då fått ett medelande från Travellink att Midde INTE får föja med i planet.. Får inga pengar tillbaka fast jag har avbeställningsskydd... Travellink kommer inte få ett roligt samtal av mig imorgon ;)

Pratat med Tiza idag också och idag gjorde det lite ont.. Saknar henne så mycket..

De har nu börjat titta på hus ordentligt och det är väl därför det känns att nu är det faktiskt allvar + att jag faktiskt är väldigt arg och bekymmrad över hur jag ska få över katten utan att det ska kosta en förmögenhet ;)
Jaja det får lösas sig imorgon! Klicka på bilden för att komma till Patricias blogg!!
Hittade ett annat flygbolag som hade direktflyg över till Galsgow.. Hoppas Midde får äka med där..

Nä nu ska jag åka och träna innan nattpasset börjar på nytt !!

God natt alla mina vänner...

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

<3

2011-11-01 @ 20:39:45
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0