Måndag

och en ny vecka tar fart... Kommer att bli  en toppen vecka, jag känner det på mig!!!

Igår blev tträningen mindre bra för mig.. Inte bra att träna när men är lite bakfull.. Jag var ju inte JÄTTE dålig, men seg och slö.. Jag gjorde som vanligt så gott jag kunde!

Nu sitter jag här med färg ihårt.. Pippitiden är förbi och kommer nu ta på mig vinterfärgen som i år är mörkbrun ;) Kommer nog att sakna den här färgen, men känner att det är dags att byta till något som håller lite längre... + att jag hittat en sååååå snygg röd klänning som jag ska ha till helgen och då passade det INTE med orangefärgat hår ;)

Nu ska jag snart käka lite frukost och sedan stryka upp tvätten....

Önskar alla en underbar dag !!!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

låter toppen :D

2011-11-21 @ 18:53:49
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0