Oändligt många ....

Hur många lingon finns det i världen

En helt fantastiskt mysig film som bygger på historien om hur det gick till när Pär Johansson grundade Glada Hudik-teatern. Jag grät inte floder, JO det gjorde jag.. Både av sorg och glädje...  

Ibland blev jag lite orolig att min medpublik skrattade mer åt de utvecklingsstörda än med dem. Visst skrattade jag också men jag blev mest varm i hjärtat av all godhet som faktiskt finns i världen. Alla borde vara lite utvecklingsstörd, jag tror världen hade varit en bätre värld då...

Se hur som helst Hur många lingon finns det i världen. Årets feelgood-film!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0