Fattar ni !!

Vilken underbar dag !!

Först tatueringsdags hos Peter !! Är så nöjd !! Ja, det är vi alla tre.. Bilder kommer senare när den har lagt sig, rätt svullen och röd nu !!

Kvällen på Bruket har varit helt UNDERBAR !! 
Tänk er 8 stycken nästan vuxna ungdomar.. Några ett par riktiga "busar" sitter hos oss på Bruket en HEL kväll och pärlar pärlplattor.. Jag blir alldeles varm i hjärtat av dessa ungar ! Skulle kunna adoptera de allihopa ! Ja, jag vet, jag kan inte rädda hela världens ungar, men några iallafall...  Förstår ni vilka underbara ungdomar det finns i vår lilla stad !! Det är ALDRIG försent för en lycklig barndom !!

Här jämte är några av kvällens vackra skapelser !
Samtidigt som det pärlades så var Tvn på och melodifestivalen.. Jag hoppades på Jenny Silver och The Moniker.. Hade iallafall ett rätt !!

Tror faktiskt att The Moniker hade kunnat bli farlig i Tyskland.. Jag blir glad av den och den är lite annurlunda.. Blandning mellan The Beatels och Dileva !!

Nä, nu är det sängen som gäller..

God natt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0