Dagens lilla vits



Lilla Max lekte på skolgården när han fick se sin pappas bil åka in på skogsvägen intill.
Nyfiken sprang han efter och fram till den pakerade bilen där han såg pappan kyssa moster Maria och hur dom klädde av varandra.
Han stannade kvar och tittade nyfiket på vad som hände.
Efter skolan rusade Max hem och sa till mamma:
-Mamma, mamma! Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan.
Jag sprang efter och såg pappa med moster Maria!
Det kramades och pussades och sen tog pappa och hon tog av honom hans byxor och....
Mamman avbröt Max, log stort och sa:
-Vet du? den här historien är så intressant så jag tycker du ska vänta tills middagen med att berätta den så att pappa också får höra alltihop!
Vid middagen berättade Max:
-Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsvåg vid skolan. Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria!
Dom kramades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och.
Max gjorde en paus dör mammantidigare avbrutit honom och tittade på sin mamma.
Mamman log nickande och bad honom fortsätta.
Max fortsatter:
-Sen gjorde dom samma sak som mamma brukade göra med farbror Peter när pappa jobbade i Tyskland!

SENSORALEN: Ibland ska man lyssna klart på vad som sägs, utav att avbryta!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0