Har ni revaxör som stolpiller?!?

Tiffany citat .. 'Jag behöver smärtstillande snabbt & nervlugnande. Kan någon ta den telefonen? Du, hallå? Smärtstillande hör du illa eller? Har ni revaxör som stolpiller? Ni hör ju med röven.' ASG !!

Måste berätta föe er som inte redan vet att jag har kommit tvåa i en fototävling idag ;) Det var för någon vecka sedan på Ronneby.se`s hemsida att man skulle skicka in bilder från nationaldagen i Brunnsparken.. Jag var ju där och fotade så jag skickade in denna bild...
Någon timme efter jag lagt ut detta på Facebook så kommenterade min lilla syster detta..
Här kommer våran konvensation:


Catrin Stellte-Fridh
 Fick just reda på att JAG vunnit andrapris i en fototävling som Ronneby kommun har haft .. Glad? JA !!!!

Jessica Stellte Fd Albhin kanon kul!! grattis! va vann du för nått??

Catrin Stellte-Fridh Jag har vunnit en resa för två till London med ALLT !!!

Jessica Stellte Fd Albhin taaaaaaaaaaaaaaaack siss!!! du o jag!!!!!

Jessica Stellte Fd Albhin fritjof får va hemma o passa pelle!!!!! :) :)

Jessica Stellte Fd Albhin verkligen skit kul!!

Jessica Stellte Fd Albhin nice price om man säjer så, men va vann ettan igentligen då??

Catrin Stellte-Fridh Samma resa men fick lite fickpengar också ;)

Jessica Stellte Fd Albhin okey!! när åker vi då??

Catrin Stellte-Fridh Vi åker så fort vi har hittat båten?...

Jessica Stellte Fd Albhin vilken båt?

Catrin Stellte-Fridh Den som DRIVER med dig... Jag har vunnit en BOK !!

Om vi säger så här... Min syster är INTE den skarpaste kniven i lådan, men jag älskar henne ändå ;)


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0