Färgat hår

Har just nu Pippiorangefärgat hår och stormtrivs men min färg..
Problemet är bara att jag "tappar" färgen bara efter ett par dagar... Men nu i veckan när vi var i Falun så hittade jag denna lilla underbara "färgbomb"

Revlon Professional 400 Mandarin Nutri Color Creme, en underbar färginpackning som förstärker färgen på redan färgat hår och återställer hårets fuktbalans. Nutri color ger ett direkt resultat samtidigt som den vårdar håret. Revlon nutricolor creme ger nytt liv till urtvättade färgade hår på 3 minuter. Tynger ej ner håret. Blommig, fruktig doft...
Nu måste jag bara hitta någen här istan som säljer dessa.... Y, har du ??
Nu ska jag på loppis... Have a nic day

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tina Johansson

...annars finns den här...

http://www.lyko.se/sv/artiklar/revlon-nutri-color-creame-400-mandarine.html

Jag brukar beställa hårvårdsprodukter från Lyko - bra priser och supersnabb leverans!

Hoppas du hittar nåt kul på loppis!

2011-07-17 @ 13:00:37

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0