RED !!

Sitter nu här med färg i håret !! Tänkte bli röd igen.. Länge sedan nu ;) Hoppas det blir så rött som jag ill, men risken är nog att det inte blir det.. Är alldeles för mörk under.. Menmen vi får la se....

Har varit ute på låååång promenad med hunden.. Hur skönt ute som helst.. Fast otroligt halt.. Fridholf blir tokig på mig för att jag går så sakta men vill ju inte trilla !! Det gör ont att trilla så det vill jag som sagt inte...

Nä, nu ska jag ta och spela lite Betapet... Ett jätte kul spel, som Alfapet fast på nätet... Är lite smått beroende av det.. Har nog skrivit om det innan men nu fick ni läsa om det igen ;)

Have a nice day

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

hoppas det blir bra <3

2011-01-04 @ 14:27:54
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0