Helt slut !!

Som artist... Therese och Uffe körde verkligen slut på mig idag.. Kändes som jag skulle kräkas ett par gånger.. Men det känns väldans skönt när jag kommer hem... Pelle och Nathalie hade fixat middagen tills jag kom hem... Tacco... Mumma, men orkade inte så mycket.. Maten åker upp och ner !

Nu blir det snart soffan.. Morden i Midsommer !! Pelle och jag bruka tävla om vem som kan komma på mördaren först !! Just nu står det 1-1 !! Och om jag inte har fel för mig så är det sista programmet ikväll, så ikväll MÅSTE jag "hita" mördaren innan Pelle !!

God natt gott folk !


Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

det är ett till efter detta :D

2011-01-16 @ 21:00:34
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0