Dag 25

En första, jahaja, en första vadå....?!? JO jag kan ta den första skivan jag köpte för egna pengar.. Eller rättare sgat min första singel.. Det var Last Christmas med Wham !
Nu kommer det löjliga.. Jag kommer ihåg var jag köpte den.. Jag köpte den på Claes Olssons i Dalarna 1984 ! Vad den kostade kommer jag inte ihåg !

Vi hade varit och firat jul med mormor och morfar i Dalarna.. Värsta julen någonsin... Att som tonåring följa med sin mamma, lillasyster och mormor och morfar på en pensionärs resa var hemskt... Visst de villa få oss att må bra, men tyvärr så gjorde jag inte det.. Lyckan blev skivan !! ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0