Dag 22

Det här upprör mig.... Det första jag tänkte på var orättvisor, men kom sedan på att det inte alls upprör mig.. Ingen mening att bli upprörd för det för att det finns orättvisor överallt... Visst det finns olika orättvisor men nej..

Människor som ljuger och sårar människor med flit däremot UPPRÖR mig fruktansvärt mycket... Människor som sprider ut falska rykten och pratar skit i allmänhet, det upprör mig !! Allra mest då människor som inte efteråt vågar stå för det de har sagt !!

Har råkat ut för det MÅNGA gånger, tyvärr så kommer det nog hända igen.. Ibland får jag kanske skylla mig själv eftersom jag ibland kan vara godtrogen, men det är ju så jag är... Jag tror GOTT om alla människor, har lätt för att öppna mig och sedan får jag ofta skit i nacken.. INTE ALLS kul !!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0