Dag 07

Min bästa vän ... Är jag GIFT med...

Tänk vilken lycka att vara gift med sin bästa vän... Det är nog inte många förunnat men jag är det.. Pelles och min väskap är värd allt... Kan alltid prata med honom, han finns alltid där och det är ju så det ska vara ...


Jag har annars lagom många vänner.. Ingen jätte bästis som man hade när man var yngre, men några har jag och de vet vilka de är.. Tänker inte nämna några namn här, för de vet vilka de är.. Även om jag är superdålig på att höra av mig så vet jag var de finns om jag behöver.. De är visserligen också rätt dåliga på att höra av sig, men de vet vart jag finns om de behöver och då spelar det INGEN roll vilken tid på dygnet det är...

Många vänner har kommit och gått genom livet, vissa har försvunnit för alltid vissa har kommit tillbaka.. Vissa har svikit mig och det har gjort ont...

Men som sagt min bäste vän är min man ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0