Dag 05

Vad är kärlek? Kärlek är nästan omöjligt att beskriva. Känslan och upplevelsen är olika för olika personer och kan variera från gång till gång som man blir kär.

Kärlek för mig är mellan två människor, eller människa djur, människa sak.. Kärlek är något fint som jag tycker att ALLA ska få uppleva...

Jag lovade mig själv att när jag var tonåring att jag aldrig skulle vara en sådan där mamma som sa:
- Mister du en står det tusen åter, eller jaja, du vet inte vad kärlek är... För det gör man, även som barn och tonåring... Den känslan som man har i kroppen när man är 10 år finns lika dan när man är 30 år ... Så har det varit iallafall för mig !! Och jag blev ingen sådan mamma heller.... För att vara KÄR äralltid lika underbart !!

Kärlek är vackert, kärlek är till för alla !!

♂ + ♀ = Kärlek  
♀ + ♀ = Kärlek  
♂ + ♂ = Kärlek



Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0