Dag 02

Min första kärlek - Oj, jag kommer inte ihåg vad han hette men han körde grävmaskin hemma på vår gata där jag bodde som barn... Niordalsvägen i Kallinge..

Jag kan väl ha varit runt 4-5 år och han var så stilig ;) Men det fanns ju ett stort problem.. Han var GIFT !! Och hon hade stort vitt hår och jätte rosa läppstift ;) Han kommer jag inte ihåg hur han såg ut men hans fru ! Konstigt !! Hon jobbade i byns lilla konditori.. Hahah !!

Sedan var jag väl lite småkär hela min uppväxt!! Har alltid haft lätt för att bli kär och det bästa är att jag fortfarande är JÄTTE kär i min man.... Så det pirrar till i magen...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0