Årets första

....  VILL HA!!

Har alltid tyckt om väskor men legat av mig de sista åren med att köpa några.. Köpte min lilla Kånkenväska i maj och inte handlat någon annan på flera år... Hmmm Kanske är allvarligt sjuk !! ;)

Började det nya året med totalt igenkorkade ögon... Mina ögonlock har en förmåga at svullna igen ibland.. Vet inte varför utan ibland blir det bara så.. Proppade i mig betablockerare och svullnaden lade sig.. Men efter ett par timmar var jag likadan igen... INTE ALLS kul !!

Nu kommer snart Tiza hit och vi ska käka PIZZA !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Blog of the year 2010

Hej,



Nu kan man rösta på din blogg i "Blog of the Year 2010" på Facebook.



Lycka till!

2011-01-01 @ 23:46:39
URL: http://apps.facebook.com/blogoftheyear/
Postat av: Blog of the year 2010

Hej,



Nu kan man rösta på din blogg i "Blog of the Year 2010" på Facebook.



Lycka till!

2011-01-02 @ 09:40:16
URL: http://apps.facebook.com/blogoftheyear/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0