Vinnare !!

Vinnaren till min lilla Gissa bilden tävling blir ..........

LINNÈA !!!

Jag skrev i inlägget att man INTE skulle skriva på Facebook, men vissa konde ju inte läsa... Hihi Inga namn Hihi *hostPeterhost*
Egentligen så hade ju Susse svarat rätt innan Linnéa, men eftersom Susse och jag är vänner på Facebook så kan det ju vara så att hon läst svaret där.. Vet inte om det är så, men rätt ska vara rätt !! Din tur nästa gång Susse !

Du får ditt pris nästa gång vi ses vännen ....

Nä, nu ska jag gå och lägga mig.. Lång arbetsdag imorgon som börjar med skridskoåkning och slutar med Disco ;)


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Susse

Har inte läst på Facebook....men jag gissade rätt iaf...det är jag glad för!

2011-02-25 @ 00:39:27

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0