En början !!

Visst ser man vilka det är ...

Dessa har Kim gjort och ska till hösten pryda mina skulderblad... Ängelln till vänster och den lille djävulen på högersida..

Detta är bara en första kladd och ska vidarutvecklas men jag ville ha med mig något till Peter idag och visa upp ..

Klockan 18:00 ikväll ska vi sätta oss hos Peter för att föreviga oss... Vi, jag Patricia och Lisa ska tatuera oss och ha samma symbol... De kommer inte se likadana ut, då Lisa ville ha en fågel, från Thåströms skiva och Patricia skulle ha något från Harry Potter.. Men grunden är den samma..

Nä, nu måste vi (jag) sätta fart... Mycket som ska fixas innan vi åker till Karlskrona !!

Have a nice day och framför allt DU LISA !!

Hoppas din dag blir Riktigt bra !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0