Älskar

Älskade unge!!
du behöver inte försvara dig.
det är helt okej att du är ledsen och att vissa dagar är jobbiga. det är samma sak för mig ..
jag vet vad du tycker, de andra kan du bajsa på. <3
men det är snart januari och då får vi kramas. <3
nu ska jag baka klart <3
Detta skrev Tiza innan idag... TACK !! Älskar dig !!

Efter ett härligt boxningspass och lite mat är jag nu på bättre humör!! Skönt att avreagera sig med handskarna på...
Blir så trött på alla dessa energitjuvar som suger musten av mig.. Försöker att inte bry mig men det är ju lättare sagt en gjort!! Snacka en massa skit och försöker sedan ställa sig in... Usch!
Men nu struntar jag i det och bryr mig istället om de som ÄLSKAR mig för den jag är !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0