Oden !!

Om ett par timmar ska vi åka till Karlskrona och besöka "mitt" gamla Oden. Ställlet jag höll till på när jag var yngre.. Under min såkallade Punk-tid..

Nu firar de 25 år och Pelles kollega Leif, som var med och startade Oden  ska hålla ett litet föredrag!

Ska bli jätte skoj att komma tillbaka och kanske få träffa några från förr. Om inte idag så blir det iallafall så den 17 december när Asta Kask kommer dit för en spelning! Jag var ju där då, för 25 år sedan så det är klart att jag måste dit då...
Hoppas att det ska gå och fixa till en lite förfest innan, med gamla gänget ;)

Idag fyller även Adam år, syrrans stora pojk år... Vi ska dit och fira honom och hoppas att vi får många goa kakor som Moa bakat ;)

Ikväll blir det soffmys, undras om det är något bra på Tvn..

Have a nice day !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0