Tack Uffe

det var skönt .... ;)

Idag har jag börjat tränat igen och det var såååå jobbigt och såååå skönt... Denna sommaren har inte varit snäll.. 3 kilo har den givit mig så från och med NU !! Blir det bara frukt som snacks.... Max en glass i veckan och INGA JÄVLA kakor... Ska ner 13 kg, helst INNAN jul !
Såg bilder från Ellas kalas ny och jag såg ju ut som en PADDA !! Nä, skärpning Catrin !!

Så från och med nu blir det pulver ! Vill de andra ha något annat, ja då får de fixa maten själva... Jag handlar givetvis hem men laga får de göra själv.. Så det så... Hoppas nu på stöd från nära och kära nu !!

Nä, nu ropar duschen !

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Jag tycker att du är vacker. <3

2011-08-24 @ 23:55:58

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0