E-bay

De som känner mig vet att jag har varit en riktig Tradeoman ;) Handlat hur mycket som helst på Tradera och sålt lite också...

Nu har jag tagit steget vidare ut i världen och vågat börja handla på E-bay.. OJOJ, så mycket det finns.... För att inte tala om hur billigt det är !! Har just suttit och letat efter skal till min mobil.. Här hemma i Sverige finns det inte alls mycket till Xreria men oj vad det fanns i Usa... Detta skal som bara är sååååå jag och det fick jag för 50 kronor och då med frakt inräknat ;)

Har även köpt örhänge för endast 7 spänn även då var frakten inräknad.. Örhängena fick jag på mindre än en vecka.. Även de var från USA...

Har inte vågat mig på några dyrare inköp än, men det kanske kommer det med...




Väntar på ett 52MM WIDE ANGLE LENS som jag köpt från en i Hong kong! Tydligen lite längre leveranstid där ifrån... Gav 68 kronor och hade jag köpt det här hemma så hade jag fått betala minst 1500:-

Hopps nu att det kommer innan vi åker till Turkiet och att det funkar så jag inte har blivit lurad !!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0