Tisdag 26/4

Idag har det varit en sådandär helt underbar dag !!

Först fick jag tuttarna tillplattade.. Haha ! Helt otroligt hur långa och platta de kan bli ;)

Sedan tillbaka hem och till jobbet.. Bra dag där, tackvare mina goa arbetskamrater.. Fick mycket gjort som behövdes förberedas för nästa veccka när jag är i LONDON !!!

När arbetsdagen var slut åkte jag upp till Y för att klippa mig.. Med säker hand med både rakapparat och sax så blev nya frisyren toppen ;)

Hem och hämtade maken för att åka till Jysk, nya stolsdynor behövdes... Stack även inom blomsteraffären och köpte paanséer .... Blev så fint på balkongen... Riktigt vårfint..

Träningen var super bra idag, fast mitt högerben fortfarande tjabbar med mig...

Nu blir det duschen sedan hopp i säng...

Idag är jag en stolt kvinna, stolt över att känna människor som är modiga !!

Glöm inte att ALL KÄRLEK ÄR VACKER !!!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0