Dagens lilla vits



Det var tre dvärgar som jobbade på en cirkus, en hade världens minsta fötter den andre världens minsta händer och den tredje världens minsta snopp.
Efter ett tag gick cirkusen i konkurs och dom tre dvärgarna funderade över vad dom skulle göra nu.
- Jag har världens minsta fötter men det är ingen som anställer mig för det sa den första.
Dom andra beklagade sig likadant tills dom kom på att dom kunde söka jobb på Guinness World Records, sagt och gjort så gick dom till guinness kontor och väntade.
Efter ett tag fick den första gå in och 5 min senare kom han ut asglad.
- Hurra jag har världens minsta fötter jag blir berömd.
Den andra gick in och var ännu gladare när han kom ut.
- Jag har världens minsta händer jag blir också berömd.
Sen gick den tredje in och han kom ut röd i ansiktet och skitförbannad och sade – Vem fan är Fredrik Reinfeld !?!?!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0