Stor som en femma !!!


Just nu har jag en puls på 390 i sekunden..
Har precis kommit upp från tvättstugan och möttes av denna STORA krabat !!! Jag hatar verkligen spindlar och just nu känns det som han kryper över hela min kropp!! Kommer inte sätta min fot där nere igen om inte någon har DÖDAT den...

Jag har en fruktansvärd fobi för dessa monster.. Har visserligen blivit bättre med åren men när de är så har fruktansvärt stora får jag panik !! Tror inte ens jag fick igång maskinerna där nere..

Nä, det blir till att väcka Pelle så han får gå ner och döda fanskapet.. Så om det blir regn får ni skylla på mig !!

Snart ska jag sticka och jobba.. Jobbar till halv tolv i natt och hoppas på MÅNGA ungdomar !

Hopp och hej !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0