Ny dag i sikte!!

Uppe med tuppen som vanligt och sitter här och väntar på att lärkarstationen ska öppna. Ska upp dit och lämna lite blod som ska på analysiring !! Inget allvarligt men känns skönt att kolla att allt är som det skall..

Ikväll så är det träning.. Längtar faktiskt eftersom jag inte tränade i söndags.. Nu har jag bara ett problem.. Hur ska jag ta mig dit?!?
Bilen står fortfarande på verkstad !!
Bilen hade gått lite dåligt ett tag så vi lämnade ner den till verkstaden.. Det visade sig vara ventilerna. De var helt igensotade och i en vecka väntade vi på att försäkringsbolaget skulle säga sitt... Vi har en maskinförsäkrning så det blir ju lite billigare för oss än 15000:- Nu visade det sig att även katalysatorn hade brunnit upp, så nu väntar vi igen... Väntar på att försäkringsbolaget ska säga sitt.. En ny katalysator kostar ca 13700:- !! Blir så trött på att vara utan bil..
Idag ska jag fria till någon av mina arbetskamrater och höra om någon vill åka och veckohandla med mig.. Kylskåpet gapar TOMT !!

Nä, nu är det dags att gå!!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0