Lycka !!



Vilken seger vi har haft idag på träningen !! Vi kämpade alla tre idag så mjölksyran bara sprutade !!
I slutet skulle vi vara tre stycken som jobbade ihop. Två skulle stå utanför ringen, den tredje inne i ringen. Jag och Patricia ställde oss på varsin sida och Lisa slog kullerbytta på kullerbytta.. Upp framför oss och boxade på våra mitsar.. Sedan var det min tur.. Inte slagit en kullerbytta på säkert 20 år men visst lyckades jag... När det sedan var Patricias tur blev det tvärstopp.. KAN INTE !! Har aldrig kunnat och vill säkert inte heller. Hon slapp och sprang istället mellan mig och Lisa..
När vi sedan var klara gick Patricia upp i ringen med mig igen och hon LYCKADES !! Patricia 20 år har lyckats slå en kullerbytta !!

Detta är en jätte kul grej att vi tränar tillsammans och det ska bli riktigt skoj att Nathalie också vill följa med, men först måste hon bli frisk. Den stackaren har ju åkt på  världens förkylning !! Känns så roligt att göra saker tillsammans med sina tjejer och att de VILL göra saker med mig !!

NU ska jag gå och lägga mig och hoppas att träningsvärken inte blir allt för jobbig imorgon !!

God natt !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

men det snurrade efter oxå -.-

2010-09-14 @ 22:52:05
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0