Hoppsan...

Idag vet jag inte vad som hänt... Över 90 besökare.. Hmmm... Det här är lite lustigt ibland.. Oftast ligger jag runt 50 läsare om dagen och sedan ibland..... Så smäller det bara till... Jaja, roligt är det iallafall och speciellt när läsare lämnar kommentarer.. ;)

Idag har jag varit VÄLDIGT off... Skit väder HELA dagen och sedan detta med att Sd har kommit in i Riksdagen har ju också gjort mig väldigt nere.. 
Men som min älskade Pelle skrev på sin FB i dag:

Ännu ett demokratiskt val i Sverige är genomfört. Nu är det bara att gilla läget och hålla ut i 4 år till.. och apropå Pelle så är han med på nyheterna idag!! 
 

3.43 in i programmet talar min Pelle i nyheterna.... Men fy vad illar det låter.. Ronneby dialekten låter hemsk ...




Nu säger jag god natt och hoppas på bättre väder imorgon !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

bra han är din pelle^^,

2010-09-20 @ 23:09:04
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0