Hjälp !!

Vad hände?!? SD kom in i riksdagen... I dag skäms jag för att vara svensk !!

Hur i HELVETE har det svenska folket tänkt.. Att lägga sin röst på ett RASISTISKT parti..

Det gör ont i hela mig !! Detta är en skam för Sverige !!!
Jag hittar inte mera ord !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Emma

jag tror att dom kom in i riksdagen inte för att det finns enbart rasister, utan folk är trötta på att man tar in folk utifrån när det inte finns jobb till de som finns här . därför blev de så stora detta val . inte för att jag röstade på dom, men vad jag tror så är det den största anledningen, jag gillar inte heller deras politik heller för fem öre!!!

2010-09-20 @ 12:29:16

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0