Döden !!


Jag dog idag !! Minst tre gånger!!
Först skulle vi springa 2 kilometer, jag orkade en sedan kändes det som att benen skulle brinna upp.. Återigen blev jag imponerad av Patricia.. Hon sprang bägge varven !!
Patricia, du gör mig så STOLT !! Om du är snäll kanske tomten kommer med rosa boxhandskar till jul ;)
Medans de andra sprang andra varvet så hoppade vi andra som inte orkade rep !!
Sedan har vi övat fotarbete och krokar idag.. Så jävla roligt men oj vad jobbigt !! Kände mig som en duracellkanin en stund ;)  Haha !! Såg säkert ut som en också..

Nä nu blir det duschen sedan hopp i säng !! Heldag imorgon 0800-1730 !!

Sov gott och var rädda om varandra !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

Wiii det skulle jag vilja ha ;D (A)

2010-09-21 @ 22:26:19
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0