Djupt chockad !!

Ja, kan jag bli annat.. Steg upp vid 10 idag! Trött efter en hel veckas jobb... Satte mig vid datorn i vanlig ordning innan jag gick ut i köket för att göra frukost.. Vet ni vad som hände då !! Klockan var inte mer än kvart över 10 och båda tejejrna kom upp !?!? UTAN att vi varit inne och väkt dem !!! Jag sprang och hämtade en penna för att göra kryss i taket men Pelle stoppade mig!! Kanske inte är så smart att rita i taket ;)

Vid 12 tiden stack Pelle och jag för att titta på ett hus! Jag är KÄR !!! Ja, jag vet att jag blivit det innan men detta var PERFEKT för oss !!
Blir att ringa banken på tisdag !! SKA ha detta hus !!

Nä nu ska jag vila mig lite.. Klockan halv fem ska jag, Lotta och mina tjejer åka och träna boxning !! Så jag behöver nog vila ordentligt innan dess!!

Skriver mer ikväll om armarna och händerna fortfarande är hela ;)


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0