Dagens bild !!

Bilden är tagen nu i lördags av Lisa på mig och min lilla galna hund !! Jag sitter och håller i en boll, det är den Fridholf stirrar på !!

Vi tog massa med fina bilder denna dag och det var nog den sista varma dagen för i år ! Kommer att sakna värmen.. Min kropp tycker inte om kyla ! Den vill ha värme året runt.. Allvarligt! Om jag vann mycket pengar så skulle jag flytta till ett varmt land direkt.. Skulle inte tveka en sekund att få må bra i min kropp HELA tiden..

Nu hör jag hur någon ropar på mig... Jahaja, det är sängen.. IGEN !! Haha !! Jag kommer ju aldrig till skott för att gå och lägga mig !! Men nu ska jag!

GOD NATT

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0