Bedtime !!

Goofy Bedtime
Dag att krypa till kojs...

Haft en super trevlig kväll på jobbet tilsammans med Lotta och lite ungdomar!

Jobbar imorgon kväll också så det gäller nu att få lite sömn så jag orkar!! Känns rättså bra att jobba till halv tolv om kvällen..

Avslutar dagen med Carolas godnattsång som jag ofta sjöng för barnen när de var små!

Kom till ro, lilla älskling
Finn ro och hör min röst
Kom och lägg dig ned på mammas varma bröst
Jag älskar dig så, o min kärlek är störst
Så jag sjunger god natt, god natt
Jag säger god natt, god natt, jag säger god natt


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

sov gott <3

kommer kanske upp med något gott i mon :D

<3<3

2010-09-18 @ 00:44:27
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0