Äntligen fredag !!

Och jag är döds trött... Har sovit ett par timmar nu under kvällen... Det behövdes..

När jag kom hem efter min träff med T så kände jag att jag orkade inte fixa med middag så det blev tjockismat... Bjöd hit Patricia och Kim också.. Så mysigt att ha alla ungarna hemma.. Då mår jag som bäst !! Men efter det vi ätit färdigt så blev jag helt slut.. Precis som om någon slog mig i skallen med något hårt..
Somnade och Lisa väckte mig strax innan Idol började!! Inte lika bra idag enligt mig! Visst var det några bra, men inte som igår och förgår..

Nä, nu ska jag slänga mig på soffan en stund innan jag kastar mig in i sängen..

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0