AJAJ !!


Träningsvärken sprutar ut ur mina armar och mage.. AJAJAJAJ !!
Men denna värk gör så jävla gott för jag vet att den gör nytta !! Ska på det imorgon igen....

Nu ska jag gå och nanna kudden.. Jobbat mellan 0800 och 2130 idag så jag är rätt så trött !! Imorgon ska jag ringa banken och höra vad de säger om hus köp.. De har ju en regel som säger att man ska lägga en viss procent i kontakt insats och den har ju INTE vi !!  Jaja, vi får se vad de säger !!

Bara en liten fråga.. Har ju börjat med dagens lilla vits!! Ska jag fortsätta eller lägga ner?!?

NattNatt och sov gott !


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Emma

Fortsätt gärna, alltid kul att förgylla en liten del av dagen med ett gott skratt ;)

2010-09-14 @ 13:46:05

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0