Terrorist !!

Tjoho....

HUr pigg är jag egentligen... Jo, hur pigg som helst !! Just hemkommen från skogen !! Legat bakom ett träd i tre timmar och försört mörkeseendet för alla elever som sprang förbi ...
Hade rånaluva och försvarets termoställ på mig så INGEN kunde vid första titten se att det var jag... Ett gäng med killar sprang förbi... Den ene tände sin ficklampa rakt i ansiktet direkt efter jag bländat dem han skrek att jag såg ut som en terrorist.. Då säger en annan - Terrorist... Hmm då kommer jag att tänka på Catrin... Hmmm....

Efter att vi hittat de som sprungit vilse så åkte vi upp till Kallingeskolan, där blev vi bjudna på korv och musik... OJ, vad MÅMGA kramar jag fick.. Det värkar som en viss terrorist är rätt saknad ;)

Nu blir det promenad med hunden sedan sängen...

NattNatt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0