Saknad..

Idag är det två år sedna som allas vår mormor somnade in!! Hon ryktes ifrån oss alldeles för tidigt!

Birgit var Pelles mormor, men var som en mormor för oss ALLA !! En tuff kvinna med skinn på näsan !! 

Pelle och Nathalie har idag varit och tänt ett ljus på kyrkogården idag, men jag stannade hemma.. Det där med att gå till kyrkogården är inte min grej.. Jag tänder hellre ett ljus här hemma.. Har två fotografi som står på en hylla och de är på min mormor och morfar och på Pelles mormor och morfar.. Vid sidan har jag ett stort ljus.. Det ljuset har jag ofta tänt... 

Nu ska jag titta på Dansbandskampen... Heja Ronnebys egna töser.. CC & LEE ... Ring och rösta 099 202 04 eller skicka sms CC till 72 2111 


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0