Mina goa ungdomar !

Har haft en mycket trevlig kväll på jobbet..
Tänk att det finns sååå många goa ungdomar här i Ronneby !! Jag skulle kunna tänka mig att plocka hem dem allihopa och sätta dem i soffan !! Fast jag skulle nog behöva ha bygglov för att bygga ut soffan ;)

Mitt hjärta är så stort och när jag pluggade på Jämshög så var jag lika dan !! Vill hjälpa alla barn och ungdomar.. Då skulle jag köpa en buss och åka runt och "rädda" alla!! Nu vill jag ta hem dom och sätta dom i min soffa.... Med kärlek kommer jag långt...

När jag slutade kom Pelle och hämtade mig.. Vi tog litenman på promenad tillsammans och mötte tre grandisar på vägen... Jag älskar berkligen den rasen och vill så gäran ha en.. En harlekintjej som skulle få hete Selma!! Selma och lilla Fridholf !!

Nu ska jag slänga mig i sängen och glo på film...

Nattnatt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0