Jämshög !!

I världens ösregn tog jag bilen och körde ner till Jämshögsfolkhögskola för att gå på föreläsning.. Måste erkänna att jag had ångest på vägen ner.. Nja, inte riktigt men nästan.. Den skolan lämnade jag för fem årsedan med blandade känslor... Tyvärr mest negativa !!

Men nu skulle jag dit igen.. En jätte intressant föreläsning om att "Nätvandra".. Tyckte inte det var så mycket nytt men lite tips och ideér fick jag allt... Något att ta upp på nästa APträff med mina kära kollegor... Imorgon är det utbildning igen... "Don`t drink and drive" Då åker vi allihopa ;) Ska bli jätte kul..

Nä nu ska jag vila ryggen en stund så jag orka banka skiten ur säcken ikväll ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0