INTE...

Har inte orkat engagera mig här idag... Träningsvärk så det bara knakar om det.. Mage, ljumskar, rumpa och höfter... AJAJ!

Mest legat och tittat på tv ikväll med gosefilten över mig.. Hösten har kommit och det är så kallt och blåsigt hela tiden.. Vill inte ha kyla.. Vill ha värme... HELA  tiden..

Har idag ringt och sagt till att vi INTE ska ha huset på Kallingevägen.. För mycket att göra på det och förmycket pengar !! Men vi ska titta på ett annat nu på måndag !! Ett litet mysigt hus på Kallebergahalla. Ett JÄTTE litet hus.. Kommer bli trångt så länge tjejerna bor hemma men sedan blir det alldeles lagom för mig och Pelle... Vi får se hur det ser "IRL"

Nu ska jag gå ut med min älskade plutteprins !!

Ta åt er dessa kloka ord, Jag var så dyster för jag hade inga skor så mötte jag en man utan fötter.


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0