๑۩۞۩๑ HAPPY HALLOWEEN ! ๑۩۞۩๑.

Så nu är det dags för lilla mig att krypa till kojs...
8.gif image by Lillekonsippa
Patricia och Kim har just gått hem till sitt... Mysigt att ha dom här...

Hihi !! Jag har busat lite ikväll....Vid sju tiden ringde det på dörren och jag trodde det var Tiza och Kim som kom... Fridholf skällde som vanligt men tystnade och gick och lade sig i sin kor när jag sa till honom... När jag öppnade stod det tre utklädda barn på den nedra trappavsatsen och så JÄTTE rädda ut.. Bus eller godis pep de fram... Just då kommer Fridholf i fullkareta... Jag höll upp benet så han inte kom förbi men lät han skälla... BUS !!! sa jag och stängde dörren.... Tyckte det var lite skoj ;)

Var rädda om er i natt !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0