Fy FAN !!!

En förtroendeman har polisanmälts för att ha velat ha sex av en kvinna i beroendeställning. Ett samtal har spelats in i kvinnans hem, och överlämnats till polisen som bevis.

 Sara har velat få hjälp att reda upp sin tillvaro. Hon beskriver sitt första intryck av förtroendemannen som mycket gott.
– Han verkade jättebra, och jag tänkte att här är en människa med tystnadsplikt som jag kan öppna mig för och ha förtroende för.
Hon berättade om sitt liv och tidiga sexuella övergrepp. Det var efter det första, djupare samtalet som förslaget kom om att ställa upp på sex.
Sara beskriver känslorna av chock, ilska, och maktlöshet.
– Här kommer jag som är i en utsatt situation, och så försöker någon dra nytta av det. Jag har känt mig så maktlös inför hela systemet, och för mig blev det här droppen.
När förtroendemannen lite senare kom på besök hemma hos henne, spelade hon in samtalet som bevismaterial.
– Sedan var det meningen att jag skulle byta om, och han gick iväg för att vänta på mig. Men istället sprang jag därifrån. Och sedan kom polisen mitt i alltihop.
Ett extrainkallat möte ska hållas i kommunen om anmälan.
– Vi vet om att det finns en utredning, men vi tar inte ställning till något nu. Ingen är dömd och det är åklagaren som beslutar vad som ska hända, säger en av de ansvariga.
Fotnot: Sara heter egentligen något annat.

Jag HOPPAS verkligen denna man får ett HÅRT straff !! Hur kan man utnyttja en annan människa så här !! Jag är ju själv kontaktperson, inte riktigt samma sak som mannen men ändå... Jag kan inte förstå hur man bara kan.. Som tur väl var så var ju tjejen väldigt smart och hoppas verkligen att hennes bevis räcker i rätten.. Sulle inte förvåna mig om flera tjejer hör av sig nu till polisen...  DÄVLA IDIOT säger jag bara.. Blir så arg så det gör ont i mig... Ni kan ju bara gissa vem som jag kommer boxa på i kväll ;)


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0