Barnmisshandel...

Häromdagen tittade jag på Lyxfällan.. Brukar inte titta på detta program då jag tycker människorna som är med där är pinsamma.. Visst det är lätt att hamna i en skuldfälla.. Har själv gjort det men tog tag i det INNAN det gick för långt!!!. Det handlade om när jag var ensamstående med tjejerna och inte fick pengarna att gå runt !! Mina skulder blev på mat och kläder till tjejerna.. Var för stolt för att be om hjälp !! Men som sagt det var en kort period i mitt liv som gick att ändra på...

Tjejen som det handlade om sist har NOLLkoll !!
Jag hoppas verkligen hennes föräldrar SKÄMS !! Det hade iallafall jag gjort !! I mina ögon har de inte hjälpt henne med hur man ska hantera pengar.. Barnmisshandel!?! JA enligt mig iallafall !!

Kolla själva !


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Emma

pucko är nog det enda ord jag kan komma på att hon är..

2010-10-24 @ 20:06:41

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0